Wyłoniono finalistów, a wśród nich laureata lub laureatów dziewiątej edycji Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska. Zwycięskie nazwisko lub nazwiska poznamy podczas gali wręczenia nagrody.
Najwięcej głosów jury ze wszystkich zgłoszonych nominacji otrzymali (kolejność alfabetyczna):
- Rafał Pikuła za publikację „Nie kupuj tego!”. Deinfluencerzy zdobywają sieć, ale czy można im ufać? w „Gazecie Wyborczej”
- Mateusz Ratajczak i Patryk Słowik za publikację Spór o miliony. Klienci Getin Noble Bank żądają zwrotu pieniędzy i kierują sprawę do UOKiK w Money.pl
- Marek Szymaniak za publikację Kup teraz, zapłać później. Odroczone płatności biją rekordy popularności, lecz ten zakupowy raj bywa bagnem w Magazynie Spider’sWeb+
Nagrodę stanowią dyplom oraz 10 000 zł.
Ogłoszenie zwycięskiego nazwiska i wręczenie nagrody odbędzie się w Warszawie podczas majowej Gali Nagród Press Club Polska. Do tego momentu werdykt pozostanie w depozycie kancelarii adwokackiej Michałowski Stefański Adwokaci.
Partnerem nagrody jest Provident Polska.
Więcej informacji na stronie nagrody: dziennikarstwoekonomiczne.pl